Area
Facultad de Educación y Deporte
Departamentua
Hezkuntza
Email:
leire.ituino.aguirre@deusto.esArtikuluak aldizkari zientifikoetan
Hizkuntzekiko Irakaskuntza Sentsiblearen gaineko usteak: EAEko LHko irakaslegaien iritziak aztergai / Fontes Lingvae Vasconvm
Ituiño Aguirre, Leire
ISBNAR: 0046-435X / Aldizkari-zenbakia: 136 / Hasiera-orria: 321 / Amaiera-orria: 345 / Data: 2023
IN-SERVICE PRIMARY TEACHERS' PRACTICES AND BELIEFS ABOUT MULTILINGUALISM: LINGUISTICALLY SENSITIVE TEACHING IN THE BASQUE AUTONOMOUS COMMUNITY / SUSTAINABLE MULTILINGUALISM
Ituiño Aguirre, Leire
ISBNAR: 2335-2019 / Bolumena: 21 / Hasiera-orria: 143 / Amaiera-orria: 165 / Data: 2022
Linguistically Sensitive Teaching in a Multilingual Context: Perceptions of Pre-Service Teachers of the Basque Autonomous Community / SUSTAINABLE MULTILINGUALISM
Ituiño Aguirre, Leire
ISBNAR: 2335-2019 / Bolumena: 18 / Hasiera-orria: 45 / Amaiera-orria: 70 / Data: 2021
Liburuen kapituluak
El pódcast y la comprensión de contenidos académicos: un recurso metodológico innovador / Pedagogías lingüísticas y culturales sostenibles en contextos educativos
Ituiño Aguirre, Leire
ISBNCO: 9788419416353 / Hasiera-orria: 279 / Amaiera-orria: 298 / Data: 2023
El uso de las nuevas tecnologías para la comprensión del lenguaje académico: El caso del pódcast
Ituiño Aguirre, Leire
Biltzarraren izena: El uso de las nuevas tecnologías para la comprensión del lenguaje académico: El caso del pódcast / Herrialdea: España / Web: https://cinte.eus/ / Argitalpenaren izena: El uso de las nuevas tecnologías para la comprensión del lenguaje académico: El caso del pódcast / Hasiera-data: 2022/12/13 / Amaiera-data: 2022/12/14
El podcast como recurso metodológico para la comprensión de contenidos académicos
Ituiño Aguirre, Leire
Biltzarraren izena: El podcast como recurso metodológico para la comprensión de contenidos académicos / Herrialdea: España / Web: https://ciise.net/ / Argitalpenaren izena: El podcast como recurso metodológico para la comprensión de contenidos académicos / Hasiera-data: 2022/06/05 / Amaiera-data: 2022/06/06
Multilingual beliefs and practices in Primary Education: A reflection on Linguistically Sensitive Teaching in the Basque Autonomous Community
Ituiño Aguirre, Leire
Biltzarraren izena: Multilingual beliefs and practices in Primary Education: A reflection on Linguistically Sensitive Teaching in the Basque Autonomous Community / ISBN: 978-609-467-481-5 / Hiria: Kaunas / Herrialdea: Lituania / Web: https://sites.google.com/view/sustainablemultilingualism24 / Argitalpenaren izena: Multilingual beliefs and practices in Primary Education: A reflection on Linguistically Sensitive Teaching in the Basque Autonomous Community / Hasiera-data: 2021/06/04 / Amaiera-data: 2021/06/05
EDUKIA ULERTZEKO ESTRATEGIAK EAEKO CLIL IKUSPEGIAN: GIPUZKOAKO IKASTETXE BATEKO TRANSLANGUAGING PRAKTIKAK
Ituiño Aguirre, Leire
Biltzarraren izena: EDUKIA ULERTZEKO ESTRATEGIAK EAEKO CLIL IKUSPEGIAN: GIPUZKOAKO IKASTETXE BATEKO TRANSLANGUAGING PRAKTIKAK / Herrialdea: España / Web: icml2021.eus / Argitalpenaren izena: EDUKIA ULERTZEKO ESTRATEGIAK EAEKO CLIL IKUSPEGIAN: GIPUZKOAKO IKASTETXE BATEKO TRANSLANGUAGING PRAKTIKAK / Hasiera-data: 2021/03/24 / Amaiera-data: 2021/03/26
The Impact of Music Communities ?Fandoms? on L3 Learner Identity and Language Variation
Ituiño Aguirre, Leire
Biltzarraren izena: The Impact of Music Communities ?Fandoms? on L3 Learner Identity and Language Variation / Herrialdea: España / Web: https://filologiainglesa.unizar.es/ / Argitalpenaren izena: The Impact of Music Communities ?Fandoms? on L3 Learner Identity and Language Variation / Data: 2020/09/25