Markaturiko eremuak akatz bat dute edo ez dira behar bezala bete.
Ikasketa planean bi masterretako irakasgaiak ikasiko dituzu.
01
Ideia batetik abiatzen da: ikaskuntza pertsonarengan sortzen da, bere aurretiko ikusmoldeetatik, ideietatik, esperientzietatik etab. abiatuta, hau da, bere testuinguru pertsonalean, akademikoan eta bere gizarte ingurunean. Lehen urrats honetan, garatu beharreko gaia aurkeztuko dizugu, gaiaren lehen ideia globala izan dezazun.
02
Fase honen helburua da ikasten duen pertsonak bere buruari galderak egitea, bere burua zalantzan jartzea, ezin baita ikaskuntza esanguratsurik egon norberak bere buruari galdetzen ez badio.
03
Hurrengo urratsa landutako gaiei buruzko posizio teorikoak ezagutzea da. Arlo zientifiko jakin batetik garatu den teoria aztertuko dugu. Kontua ez da buruz ikastea, baizik eta gaitasun kognitiboak erabiltzea eta aplikatzea, hala nola ulermena, pentsamendu analitiko-sintetikoa, iritzi kritikoa edo pentsamendu dibergentea, ikaskuntza integratua eta esanguratsua ahalbidetzeko.
04
Ikaskuntzaren laugarren fasea lotura teoriko-praktikoari dagokio. Kontzeptuak, teoriak edo ereduak aplikatzeko gaitasunak eta trebetasunak garatzen lagunduko dizuten jarduerak egingo dituzu, horrela zure gaitasunak sendotzeko, arazoak konpontzeko, edo eredu edo estrategia bat diseinatzeko edo ezartzeko.
05
Ebaluazioa hainbat modutan ulertu behar da. Lehenik eta behin, pentsatzera eta ikasitakoarekin aurre egitera eramango zaituen fasea da. Gainera, fase honek prestakuntza-izaera du, lortutako feedbackak aurrera egiten lagunduko baitizu. Azkenik, lortutako errendimendua balorazioa egiteko unea ere bada; horrek kalifikazio akademikoa dakar eta eskuratutako gaitasun-maila egiaztatzen du.
Hauek dira Deustuko Unibertsitateko graduondokoei dagozkien arau espezifiko guztietarako estekak:
Master ofizialak arautzeko prozedurari buruzko arau akademikoak